کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316540 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سنت‌شکنی مایکروسافت با تبلت سرفیس!

به گزارش سافت گذر به نقل از فارنت این پایان یک دوره است و یا ممکن است تنها آغاز یک دوره دیگر باشد. شرکت مایکروسافت که طبق سنت دیرینه خود تنها به عنوان شرکتی شناخته می‌شود که در ساخت رایانه‌های رومیزی برای استفاده از سیستم عامل ویندوز خود به طور انحصاری مشارکت می‌کند برای اولین بار و با استفاده از سیستم عامل نسل بعدی خود، تجارت در بازاری دیگر را آغاز کرد.

این شرکت بامداد امروز دو تبلت با برند مایکروسافت «سرفیس» “Surface” را به شرکت‌کنندگان در کنفرانس لس‌آنجلس معرفی کرد که هر دو از نسل بعدی سیستم عامل این شرکت بهره خواهند جست. در ادامه به بررسی مشخصات این دو مدل می‌پردازیم:

Microsoft Surface Windows RT

مدل اول تبلت Surface مجهز به پردازنده ARM ساخت انویدیا است و خب طبیعتا مبتنی بر ویندوز RT است که بدنه آن با یک لایه نازک آلیاژ منیزیم که مایکروسافت آن را VaporMg معرفی کرد، پوشانده شده و با این حال تنها ۹.۳ میلیمتر ضخامت دارد و با وزن ۶۸۰ گرمی خود در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

این مدل تبلت که به صفحه نمایش ۱۰.۶ اینچی از نوع ClearType HD با دقت صفحه نمایش ۱۳۶۶ در ۷۶۸ و محافظ گوریلا گلاس ۲ مجهز است از یک پایه نیز برخوردار است که کاربر را قادر می‌سازد از این تبلت به صورت عمودی استفاده کند.

این مدل از مجموعه نرم‌افزار آفیس ۲۰۱۳ RT نسخه خانگی و دانش‌آموزی برخوردار است و همچنین از یک کاور مغناطیسی پشتیبانی خواهد کرد که تاچ‌کاور نام دارد و با وجود پایه‌ای که بر روی تبلت قرار گرفته و تنها ۰.۷ میلیمتر ضخامت دارد و می‌تواند آن را در زوایه مناسب نگهدارد دیگر به عنواتن استند به کار نمی‌رود و در واقع علاوه بر استفاده به عنوان پوشش صفحه نمایش به عنوان صفحه کلید تبلت شما مورد استفاده قرار بگیرد.

این کاور با ضحامت تنها ۳ میلیمتری خود به صورت مغناطیسی به تبلت متصل می‌شود و هنگامی که قصد استفاده از آن را ندارید و در پشت تبلت قرار می‌گیرد به این معناست که به صورت خودکار به تبلت خود اعلام کرده‌اید که صفحه کلید لمسی تبلت باید فعال شود. این کاور از هفت لایه تشکیل شده و مایکروسافت اعلام کرده که با قابلیت تمایز قائل شدن میان سرانگشتان شما با کف دست شما، تمهیداتی را به کار گرفته تا مانع از اشتباه تایپی شما در این صفحه کلید شود.

مایکروسافت در این مدل تبلت سرفیس از درگاه‌های MicroSD، USB2و HDMI بهره گرفته است و طبیعتا وقتی هنوز سازنده آن مشخص نیست نمی‌توان انتظار داشت قیمت نیز مشخص شده باشد!

Microsoft Windows8 Pro

مدل دوم معرفی شده توسط مایکروسافت که کمی سنگین‌تر هم است بر مبنای ویندوز ۸ پرو عرضه خواهد شد و از پردازنده‌های Core i5 ivy bridge اینتل بهره خواهد برد که این مدل نیز از صفحه نمایش ۱۰.۶ اینچی اما با دقت صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ عرضه خواهد شد و البته همچنان شاهد کیفیت ClearType Full HD در آن هستیم.

 این تبلت ۹۰۳ گرمی تنها ۱۳.۵ میلیمتر ضخامت دارد و به درگاه Mini DisplayPort به همراه درگاه کارت حافظه Mini SDXC و درگاه‌های USB2.0 و USB3.0 مجهز است و در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد و در ضمن از قلم دیجیتالی به صورت همزمان با صفحه لمسی نیز پشتیبانی خواهد کرد که به صورت مغناطیسی به بدنه تبلت می‌چسبد و زحمت حمل خود را به شما نمی‌دهد.

در کنار پشتیبانی از صفحه کلید فیزیکی که به صورت انحصاری و در ۵ رنگ برای این مدل تولید شده و باز هم به صورت مغناطیسی به آن متصل می‌شود، پشتیبانی از تاچ‌کاور شگفت‌انگیز ۳ میلیمتری که در مدل قبلی آن را به شما معرفی کردیم نیز به امکانات این مدل اضافه کنید.

به گزارش سافت گذر مایکروسافت در عمل خود این تبلت‌ها را تولید نخواهد کرد که در واقع از ابتدا نیز این موضوع را در تولید ایکس‌باکس و مدیاپلیرهای زون نشان داده است اما همچنان نام مایکروسافت بر روی بدنه این تبلت‌ها باقی خواهد ماند و این موضوع مایکروسافت را به عنوان رقیبی با شرکای دیرین خود در سخت‌افزار رایانه‌های رومیزی مطرح خواهد کرد.

هنوز جزئیات بیشتری در خصوص قیمت این دو مدل تبلت اعلام نشده اما هر چه باشد انتظار می‌رود قیمت آن در رقابت با تبلت‌های مبتنی بر پردازنده‌های ARM و همچنین الترابوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های اینتل باشد.
هر دو ویندوز RT (ویندوز مبتنی بر پردازنده‌های ARM) و ویندوز ۸ انتظار می‌رود در تابستان امسال (احتمالا تا پایان ماه جولای) نسخه نهایی آنها عرضه شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9613 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: Farnet.ir تاریخ خبر: 1391/03/30 تعداد مشاهده: 2314
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

اک 1391/03/30 22:44
ااااااااااااکککککککککککک
الف 1391/03/30 14:45
عاشختم ماکروسافت
من حتما کی میخرم از نوع ویندوز پرو خیلی خوشم اومد. ایولا ماکروسافت.